(Suomeksi) OSM Scout in Finnish

Hello! I’m quite sure there is Finnish option for Finnish speaking people in the next OSM Scout update. So I thought this would be good channel to give feedback and improve application in Finnish when Finnish has been added in the app. But have to wait until the next update is available.

Seuraavan päivityksen yhteydessä OSM Scouttiin pitäisi ilmestyä suomi uudeksi vaihtoehdoksi. Siellä oli paljon suomennettavaa eikä sovelluksen kääntäminen ollut itselleni helppo työ. Työtä oli myös paljon ja huomasinkin tehdessäni käännöstyötä, että minun oli vaikeaa hyödyntää vapaa-aikaa saati sitten nyt jatkossa. Joten minä jään tämän viestin myötä pois tästä projektin kehittämisestä. Mutta uskon, että täältä löytyy vapaaehtoinen tai vapaaehtoisia tekemään tarvittaessa korjauksia ja lisäyksiä käännösprojektiin. Käännöstyötä tehdään Transifexilla: OSM Scout for Sailfish OS localization | Transifex
Minä tein jo aiemmin suurimman työn, joten työn määrän pitäisi olla selkeästi tästä lähtien pienempi. Tämä on hyvä paikka nostaa esille käännösvirheitä ja ehdottaa korjauksia. Pallo on nyt teillä ja kehitelkää käännöstyötä miten parhaaksi näette.

Sitä en tiedä, milloin seuraava päivitys ilmestyy, mutta sitä voi kysellä OSM Scoutin kehittäjältä.

I’m pretty sure the author doesn’t speak finnish, so it seems quite strange to discuss it in finnish.

1 Like

The intended audience is not the author of the app but Finnish speakers who might help him translating or continue his work.