Jeg lurte på om det var interesse for en liten samling i Oslo 8. juli, hvor vi streamet lanseringen av den nye telefonen fra Jolla? Så kunne vi evt. gå ut og ta et par øl på byen etter det? Jeg kan stille med møtelokale med storskjerm.
Jeg håper at gamle travere kan ta med seg sine eldre telefoner: S1 med The Other Half(s) og andre telefoner.
Streaming av lanseringen vil skje ved IT-avdelingen, Universitetet i Oslo. Du bes melde deg på arrangementet her: Jolla S2-streaming event - Nettskjema
Jeg gleder meg til å treffe dere “in person”!
–
I was wondering if there would be any interest in a small meetup in Oslo on July 8th, where we could stream the launch of the new phone from Jolla? And then maybe we could head out for a couple of beers in town afterwards? I can arrange a meeting room equipped with a large screen.
I hope that old-timers can bring along their older phones: the S1 with The Other Half(s) and other devices.
Streaming of the launch will take place at the IT Department, University of Oslo. Please register for the event here: Jolla S2-streaming event - Nettskjema
Hyggelig invitasjon, men vi er i Helsinki og henter ny JP den dagen. Kanskje vi kunne treffes i Oslo for en øl når vi er tilbake. Jeg har noe spennende å vise dere.
Arg… Det frister som bare fy… er innom tigerstaden to dager før… kunne vært greit med en overnatting (eller 2-3) lander på sola omtrent ved midnatt ellers og må kjøre i halvsøvne …