La traducció al català segur que és molt millorable encara, si veieu alguna cosa que no està bé, compartiu-la per aquí i mirarem d’anar-ho arreglant. De moment sembla que només és pel J2…
M’agrada molt la traducció, de moment ho veig tot bé, moooltes gràcies!
He vist que a Mida del text:
- Normal
- Gran
- Gegant
- Gegant
El primer Gegant hauria d’ésser Enorme (ó Molt Gran ó Més Gran)
M’arribà el dia 10, però no l’havia pogut recollir fins ara.
Una pregunta de principiant: per procedir amb l’actualització de SailfishOS, on he de tocar? Ja tinc feta la còpia de seguretat, però no veig cap botó ni enllaç de Descarrega i Actualitza…
PS. No és problema de la traducció perquè en anglés em passa el mateix
Edició: Ja ho he trobat: lliscant la part de dalt cap avall apareix Descarrega ![]()
Edició: el que deia aquí sobre les mides del text ho he posat a dalt.
El motiu és que el fòrum no em permet fer més de tres publicacions seguides, així em reservaré aquesta per editar-la si més avant tinc alguna aportació o pregunta sobre altres assumptes.
Ho reviso, merci!! Suposo que fins a la propera actualització no canviarà res però
A mi m’ha arribat avui, de moment pinta molt bé!
Una altra cosa que he vist és que per a cercar actualitzacions s’ha de tocar a Cercant Actualitzacions, cosa que porta a equívoc, millor Cerca Actualitzacions.
I un altre detall de coherència interna: als paràmetres posa Emmagatzemament i a un altre lloc Emmagatzematge. Jo miraria què recomana softcatalà.
I l’última, això d’Aplis queda estrany, si Apps és forani, jo posaria Aplics. o quelcom semblant.
Aplis era la proposta que hi havia de la primera traducció que es va fer del 2018 crec, en principi les havia canviat totes per “aplicacions” tot i que és llarg em va semblar que era la manera correcte. Vaig prenent nota de les altres. Segur que en sortiran més perquè hi havia moltíssimes entrades. Gràcies!