Catalan community (in Catalan)

This is a call to get to know each other and bring together the Catalan community that uses (or wants to use) SailfishOS. Do you know any? Bring them here! We’ll make the comments in Catalan.

La proposta -absolutament debatible- seria crear un canal de Signal o similar (o per aquí mateix) on poder resoldre dubtes, compartir coneixement, col·laborar en les traduccions o organitzar alguna activitat. El més important és saber si hi ha quorum, esperem que sí!

La porta és oberta, digueu-hi la vostra.

No es mala idea.

El grup d’usuaris alemanys té un thread aquí al forum. Potser seria la solució més pragmàtica.

2 Likes

Bon dia i bones noves. Aparentment (segons les fotos que van penjar l’altre dia) el J2 ja vindrà amb el català instal·lat de sèrie! Cal ampliar la imatge dels telèfons i hi podreu veure que el primer idioma que hi surt és “català”.

Les traduccions són encara millorables, si voleu fer aportacions o suggeriments podeu fer-ho aquí:

1 Like

Renoi quina vista… :rofl:

2 Likes

Sí, ho han posa a les notes!

N’he demanat un en Batch1, si cal ajudaré amb les traduccions, gràcies per la feinada!

1 Like

També està per traduir el Whisperfish, el client no-oficial de Signal per a SailfishOS, podeu col·laborar-hi aquí:

Més sobre Whisperfish:

Jo no el faig anar encara perquè no és a la Jolla Store i no m’he baixat mai res des d’Open Repos i no tinc clar com fer-ho :sweat_smile: . Si el feu servir, us va bé?

1 Like

T’ha arribat el correu de l’enviament ja?

No, però sí un en què em confirmen que enviaran conjuntament la funda i el vidre protectors que demaní després, i un altre amb la devolució de les segones despeses d’enviament.

1 Like

Jo tinc pensat posar-me l’app Storeman Installer | OpenRepos.net — Community Repository System (i també chum-gui) per evitar la temptació dels contenidors :sweat_smile:

1 Like

Ah, també havia rebut ahir mateix el correu informatiu genèric “Jolla Phone Batch #1 is shipping”.

Tinc la reserva 5800, ja he vist que tu tens la 54XY :ok_hand:, a veure què més apareix al full de càlcul…